niedziela, 12 października 2014

#2 Pudełeczko dla Natalki


To wierne oczysko dzielnie pomagało mi przy robieniu pudełeczka - piesiurek spał i chrapał na krześle obok. A przy robieniu zdjęć, jak widać, ślicznie pozował. Włożyłam w nie bardzo dużo serca, ponieważ Natalka jest córeczką mojej kompanki z dzieciństwa. Razem przeżyłyśmy niejeden strup na kolanie, wyprawy rowerowe, dojrzewanie, własne śluby, a teraz narodziny! Całość powstała jeszcze za czasów pływania Natalki w brzuchu mamy 
i przyznam szczerze że przeżyłam chwilową trwogę zadając sobie pytanie: "a co jeśli urodzi się chłopczyk?". :)
Na koniec, już po narodzinach, dorobiłam napis pod wieczkiem.
Co można schować w takim pudełeczku?
Wszystko!
Pierwszy ząbek, opaskę ze szpitala, zasuszony pępuszek, kosmyk włosów, gumeczki do włosów, czy małego misia.









12 komentarzy:

  1. tyle sówek w jednym miejscu gwarantuje sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ile ja się naszukałam takiego pudełeczka na Filipkowe skarby. W końcu jakieś pudełko kupiłam, ale nie jest takie spersonalizowane. Za późno zaczęłaś takie cuda robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice! Jakim sposobem wyszedł ci taki transfer..?! :) ta wstążka jest przyklejona? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transfer zrobiony na drukarce atramentowej! Papier śniadaniowy przyklejony do kartki A4, wydrukowane, zabezpieczone lakierem do włosów, wycięte i wklejone/wtopione specjalnymi preparatami modelarskimi do kalkomanii. A wstążka przyklejona na najtańszy klej na świecie (vikol), chociaż polecam też Patex :)

      Usuń
    2. hmm takiego sposobu jeszcze nie słyszałam..:) Ja sie strasznie męcze z moimi transferami i nigdy nie chcą mi sie dobrze odbić :/

      Usuń
    3. Oj o tym transferze dużo by można pisac. Jak myslisz, warto kupowac medium do transferów?

      Usuń
    4. witaj
      bardzo proszę o wpis z tym transferem i papierem śniadaniowym
      ale taki dokładny
      taki dla "blondynki" bo mi transfery kolorowe wcale nie wychodzą i koniec końców wszystko muszę podmalować ręcznie
      napisz wszystko łącznie z nazwami kleju jaki urzywasz

      Usuń
    5. Hej, bardzo się cieszę, że interesuje Was ten temat. W takim razie niebawem zrobię tutorial, aby wszystko obrazkowo wytłumaczyc, pozdrawiam :)

      Usuń
    6. nooo ja też czekam! ja używam medium do transferu..ale czy to cos faktycznie daje..hmm...

      Usuń
  4. Świetny prezent - pamiątka. Zostanie z maleństwem na długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent jest przepiękny i zrobiony od serca:) Dziękuję Kasiu w imieniu Natalki :* Pozdrawiam, Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, cieszę się bardzo że się podoba :) Niech Natalka rośnie zdrowo i oby miała takie fajne dzieciństwo jak my :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...