wtorek, 21 października 2014

#4 Postarzany talerzyk - wyzwanie Vintage



Zapraszam do mojego pierwszego wyzwania, które zorganizowała Zuza z Decustyle. Tematyka - Vintage. 
Przedmiot, który postarzałam naprawdę jest Vintage! Znaleziony w starym domku letniskowym, w schowku na narzędzia pod schodami. Nikt nie wie ile ma lat, może 40, a może 20? I trudno mi go nazwać - talerzyk czy półmisek? Na widok tego drewienka mam w nosie zapach rozpuszczalnika, ponieważ robiłam na nim wiele prób, które potem mozolnie 'anulowałam'. Ostatecznie padło na postarzanie metodą przetarć na wosk, suchego pędzla i kropkowania. Najwięcej roboty było z brzegami, ale było warto - drewienko będzie mi teraz służyło za świecznik, a jak się znudzi to wrzucę do niego ususzone płatki róż lub wykorzystam jako miseczkę na klucze.




PS. Niko jak zawsze zainteresował się przy robieniu zdjęć, ale też szybko się znudził i zasnął :)

 


7 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ:) Targi w Sopocie będą w ten weekend a szczegóły znajdziesz na https://www.facebook.com/events/1501712250069705/1512841332290130/?notif_t=plan_mall_activity
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klimaty vintage,a Twoje "drewienko" jest boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wybrałaś piękny "przedmiot"
    nawet ciekawy efekt Ci wyszedł ale jak dla mnie ciut za ostre kolory
    wolałabym bardziej stonowane jeśli już róże i fiolety
    a tę tackę widzę z przetarciami w kolorze miedzi, złota a może srebra??
    tak kunsztowny wzór wymaga kunsztownych kolorków
    nie przejmuj się moją opinią ostatnio tak mam że sama nie wiem czego chcę i czy sama sobie się jeszcze podobam ;)
    jeśli takie kolory pasują Ci do wystroju to popieram ten zestaw w 100%
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...