czwartek, 27 listopada 2014

#13 Pudełko dla Filipka i wymiana blogowa z Uszyciuchem


Krótko po założeniu bloga umówiłam się z Lucyną z Uszyciucha na wymianę blogową. Zrobiłam dla jej synka pudełko z motywem marynarskim. Miałam bardzo duże pole do popisu, ponieważ mama Filipka wybrała tylko serwetkę, a resztę mogłam wymyślać sama.
Nie chciała również widzieć zdjęć przed wysłaniem, żadnych konsultacji, sugestii i poprawek. Bardzo spodobał mi się taki układ
i w drugą stronę było tak samo :)

Paski wykonane za pomocą taśmy malarskiej, literki to drewniane dekory, natomiast pod wieczkiem wklejona kalkomania.
Dookoła pokrywki doklejona jest marynarska lamówka.




Lucyna zrobiła dla mnie breloczek z filcu z logiem bloga. Dodatkowo otrzymałam miseczkę z napisem "DECUPUG".
Najpierw pomyślałam, że to miseczka na jedzenie dla psa. Potem myślałam, że to kapelusik. Ale ostatecznie zostanie jako przybornik
z firmowym napisem :)
Prace Lucyny są bardzo starannie wykonane i mają profesjonalną metkę ;) Dziewczyna ma szycie we krwi, jej babcia była krawcową! Szyje wszystko: niespadające turbany na głowę, pokrowce na maszyny do szycia, ozdobne torby na butelki, zabawki i ubranka dla dzieci, etui na tablety. Dosłownie wszystko! W każdą prace wkłada dużo serca i nowoczesnych pomysłów. Breloczek już wisi przy kluczach.
Bardzo dziękuję Ci za zabawę i niepowtarzalne upominki!





Zapraszam serdecznie na bloga Uszyciuch:






Znajdziecie tam masę pomysłowych prac:
 

  

5 komentarzy:

  1. Marynarska szkatulka wyszła ci super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szkatułka! A i prezenty fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wymianki:) Pudełko świetne a ja zaproszę na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, klasyczne pudełeczko marynistyczne: biel, granat, czerwony. Czyli to co lubię :) A logo filcowe prześliczne, widać perfekcję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynia piratów extra. A rzeczy z wymianki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...