niedziela, 25 stycznia 2015

#26 Podkładki w maki


I znowu motyw w maki :) Te podkładki zrobiłam dla mojej babci i napracowałam się przy nich ponad miesiąc! Pierwszy raz stosowałam spękania dwuskładnikowe i chociaż suszyłam je w gorącej łazience, to szczerze mówiąc trochę się porozłaziły na wszystkie strony.
Ale co tam, i tak babcia jest zadowolona, więc ja tym bardziej :)








Jeśli chcecie pomóc 13 mopsikom, zapraszam tutaj  ---> KLIK 
Możecie tam zakupić moje pudełeczka, pieniążki zostaną przekazane na pomoc dla piesków.




Serdecznie zapraszam i życzę udanego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne i piękne podkładki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, możesz być z siebie zadowolona :) Wyszły super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...