środa, 14 października 2015

#42 Skrzyneczka na męskie drobiazgi i urodziny bloga :)



Skrzyneczka z zewnątrz i w środku pomalowana jest szarą bejcą. 

A właśnie mnie olśniło, że ten blog prowadzę już od roku i niestety raczej nie jestem blogerką pełną gębą, bo nie mam żadnego giveaway ani konkursu, chociaż myślałam o tym w wakacje. Dobrze, że jest październik i myślę o ozdobach świątecznych, oby nie skończyło się tylko na myśleniu :) Ale żeby podsumować ten rok to zrobiłam małe wyliczenie. Otóż na blogu znajdują się:

225 zdjęć
42 posty
41 prac decoupage
24 zdjęć z Niko
12 prac dla dzieci
6 chusteczników
4 świeczniki
2 herbaciarki
2 komplety podkładek pod kubki
2 tutoriale


Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedzanie bloga :)

12 komentarzy:

  1. Fajna skrzyneczka! A z okazji blogowych urodzin- wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy! Bardzo ładna ta skrzyneczka! Dziękuję za odwiedziny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka jest rewelacyjna, gratuluję roczku i życzę dalszych owocnych lat w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa skrzyneczka, fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skrzyneczka! Gratuluję roczku i życzę aby tych blogowych urodzin było jeszcze wiele! :) Pozdrawiam!
    P.S. Mój blog za ponad miesiąc też będzie kończył rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna skrzyneczka :) Gratuluję blogowej rocznicy i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uświadomiłaś mi że w takim razie i ja nie jestem bloggerką pełną gębą, bo już ponad dwa lata mam bloga i nie robiłam rozdawajki. Czasu brak. Śliczna skrzynka, chociaż mojemu mężowi pewnie potrzebne byłyby takie trzy.
    Gratulacje z okazji rocznicy bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku!! Skrzyneczka pomysłowa, świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) No i skrzyneczka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...