czwartek, 29 października 2015

#44 Deseczka na klucze


Dokładnie rok temu, tuż przed założeniem bloga, wymalowałam drewienko bejcą, ozdobiłam serwetką, wycieniowałam patyną
i zabezpieczyłam lakierem. I tak drewienko leżało sobie u mnie rok, nawet się ze mną przeprowadzało, a ja ciągle mówiłam, że je dokończę. Naszła mnie wena po przeglądnięciu wielu prac scrap'owych i stwierdziłam, że czas na poszerzanie horyzontów.
I tak powstała deseczka na klucze.


Mała klamereczka na ważne dla domowników wiadomości.




Muszę się pochwalić! Co z tego, że nadal mylę 'scrap' od 'craft' skoro sama przybiłam z tyłu drewienka zawieszkę i wkręciłam w przodu haczyki na klucze :)



Swoją pracę zgłaszam na konkurs organizowany przez Pracownię Rękodzieła SZOK.

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i ciekawe wykonanie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i ciekawe wykonanie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca wycinałam wyrzynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ja to bym pewnie paluszki obcięła przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, w każdym domu przyda się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak nie wiele trzeba :) dziękuję za udział w wyzwaniu PRSz - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, prawdziwie "drewniana" praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna!!! Ciekawa i oryginalna, fajny pomysł z klamerką:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...