czwartek, 31 marca 2016

#70 Decoupage'owanie w grupie!


Całkiem niedawno spędziłam świetny dzień podczas grupowego deoupage'u. Każdy kto zaczyna przygodę z rękodziełem ma takie myśli:

Czy ja mam do tego talent?
Co z tego wyjdzie?
Jak beznadziejna będzie moja pierwsza praca?

Koleżanki, które zaciekawiły się decoupage'm swoje pierwsze prace robiły na totalnym luzie i po prostu czerpały z tego przyjemność
 - czyli po prostu załapały, o co w tym wszystkim chodzi! ;)

Malowanie, tapowanie, serwetkowanie, lakierowanie, mieszanie, stemplowanie, suszenie - trwało to caaaałyyy długi dzień  (rzadko poświęcam cały dzień na robótki, po prostu brakuje mi czasu!). A naszym ulubionym hasłem stało się "i czekamy", które Agnieszka zastąpiła suszarką :)


I tak oto Justyna zrobiła rowerowy chustecznik (brakuje mosiężnego zapięcia, ale praca jeszcze się suszyła).
Z boku dorobiła embossingowe ptaszki.



A Agnieszka zrobiła pudełeczko dla swojego pływającego jeszcze w brzuchu synka :) Boki pudełeczka ozdobiła obłoczkami przy pomocy folii spożywczej.


Jeśli jeszcze nie wiecie, jak zrobić takie obłoczki, odsyłam Was do mojego tutorialu:


I jak Wam się podobają prace na pierwszy raz? Nie taki diabeł straszny, co? :)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...