wtorek, 19 kwietnia 2016

#72 Wiosenne Candy :)

Kochani! DecuPUG ma już ponad rok, ma też swoich stałych fanów, coraz większy licznik odwiedzin i polubień na fb.
Wypada mi więc podziękować za częste odwiedziny
 Wiosennym Candy!




Oto kilka zasad:

1. Aby zagrać w konkursie, daj mi znać w komentarzu pod poniższym postem, koniecznie napisz adres swojego bloga, chętnie do Ciebie zajrzę!
2. Jeśli nie posiadasz bloga, pozostaw w komentarzu swój adres e-mail.
3. Umieść na swoim blogu podlinkowany banerek do Wiosennego Candy.
4. Zabawa trwa do 31 maja 2016.
5. Nagrodą jest zrobiony przeze mnie chustecznik. Wysyłam go jedynie na terenie Polski! 
6. Jeśli spodobał Ci się mój blog, bardzo się ucieszę, gdy klikniesz w opcję obserwowania (po prawej stronie bloga, lecz nie jest to wymagane)
7. UWAGA! Zabawa trwa równoległe na facebooku DecuPUG, tak więc aby podwoić swoje losy polub mój FANPAGE, udostępnij banerek dalej i pozostaw pod nim komentarz.


Zapraszam do obejrzenia zdjęć nagrody. Wszystkim biorącym udział w zabawie życzę powodzenia!






14 komentarzy:

  1. Super candy! Staję w kolejce :) Baner u mnie na http://niezchin.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ustawię się w kolejce. Piękny chustecznik!
    jjka07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział
    edytamasasolna.blogspot.com, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała nagroda, powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja chętnie dołączę do zabawy :)
    a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia wezme udzial w candy.Piekne rzeczy tworzysz nie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można :-) Konkurs trwa do końca maja. Podaj swojego maila lub adres bloga, na którym umieściłaś banerek do zabawy :)

      Usuń
  9. Piękny chustecznik:) Biorę udział i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jeszcze się załapię :-) Piękny jest ten chustecznik. Pozdrawiam ciepło. Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. też się dołączam do zabawy :D
    annakrzyzynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...