czwartek, 16 czerwca 2016

#80 Metamorfoza skrzynki i wyniki Candy


Jakiś czas temu wpadła mi w ręce firmowa skrzyneczka (nie pytajcie mnie co było w środku, bo nie wiem). Zostałam poproszona o przerobienie tylko wieczka. Najpierw całość zeszlifowałam grubym papierem ściernym, a następnie pokryłam napis pastą strukturalną. Potem czekała mnie najprzyjemniejsza praca, czyli serwetkowanie i cieniowanie brzegów :) (no i lakierowanie!)





Jeśli zaś chodzi o Candy, niestety osoba, która została wylosowana nie zgłosiła się po nagrodę. A szkoda! W takim razie losy powtórzono
i chustecznik wygrała
: Ewa Ewa.
Gratuluję!!


Ostatnio troszkę zaniedbałam bloga, ale mam w zanadrzu bardzo dużo ciekawych prac.
Pozdrawiam serdecznie!



3 komentarze:

  1. Oczywiście po metamorfozie wygląda sto razy lepiej! Super wyszła ta skrzyneczka :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    P.S.
    Mój blog zmienił adres od teraz zapraszam na www.namalowane.pl/blog. Proszę zmień sobie mój adres w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wyszła skrzyneczka , jest nie do poznania :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...