poniedziałek, 12 stycznia 2015

#23 Pudełeczko z eskimoskiem


Chociaż zimowa aura trwała bardzo krótko, zachciało mi się zrobić coś ze śnieżynkami. A ponieważ pasta śniegowa jest dla mnie oklepana, postanowiłam wypróbować w końcu po raz pierwszy pastę strukturalną. Aby szablon nie ślizgał się po pudełku, unieruchamiałam go taśmą malarską. Taśma za szeroka, powierzchnia za mała, następnym razem docenię klej montażowy w sprayu :) Do zabezpieczenia brokatu użyłam tradycyjnego multisprayu uniwersalnego. Pod wieczkiem sypnęłam sztucznym śniegiem.






Zgłaszam pudełeczko do dwóch wyzwań i zapraszam do oglądania prac konkursowych, bo są bardzo pomysłowe:

11 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniach! Ja jakoś nie mogę się do nich zmobilizować i nastroić, bo zima jakaś nie ta, nie ułatwia sprawy... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w wyzwaniach! Pudełko wyszło ślicznie. Mnie wena opuściła, to chyba za sprawą zimy

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zimowe pudełeczko :) I ten śnieg pod wieczkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancja Francja! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko. Widać, że włożyłaś w nie dużo pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo :)
    powodzenia w wyzwaniach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...