środa, 11 lutego 2015

#28 Pudełko dla Poli


Witam po króciutkiej przerwie :) Troszkę mnie tu nie było, ale już nadrabiam zaległości. Czy każdy widzi jakie ładne perełki zrobiłam color gelem? Ostatnio polubiłam używać ten preparat. Napisy tradycyjnie wykonane są metodą kalkomanii, aczkolwiek zaczynam już robić postępy w transferowaniu. Po zrobieniu zdjęć widzę, że na białym tle są żółtawe plamy, ale od razu powiem, że to tylko złudzenie
i zapewne efekt uboczny obrabiania zdjęć. Jak widać, jeszcze dużo przede mną. 

Dziękuje bardzo za miłe komentarze i odwiedziny - licznik ciągle rośnie i wprawia mnie w zdumienie :)
Pozdrawiam, Kasia :)




7 komentarzy:

  1. Ależ bajkowa skrzyneczka :) Trzymam kciuki za Twoje transfery :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna :)
    jak żywo wyjęta z baśniowej krainy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko :) pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to pudełko :) I metryczka ładnie schowana w środku - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...