czwartek, 19 lutego 2015

#29 Pudełko w ptaszki


W ostatnie święta dostałam pod choinkę surowe pudełeczko. Stwierdziłam więc, że to znak, żeby zrobić wreszcie coś dla siebie.
I w sumie już dawno je skończyłam, ale nadal czegoś mi tu brakowało. A natchnienie przyszło, gdy zobaczyłam wyzwanie
Starym Pianinie pt. "Polacy nie gęsi...". Po pierwsze: od razu wiedziałam jaki tekst pasowałby pod wieczko, a po drugie - czas
w końcu było raz a porządnie nauczyć się transferowania. Ćwiczyłam na starym serduszku metodą na aceton i powiem Wam, że całkiem nieźle wyszło, ale do precyzyjniejszych napisów potrzebny jest pewniejszy sposób. Od jakiegoś czasu posiadam słoiczek do tworzenia transferów błonowych. Może kiedyś skorzystam, ale na dzień dzisiejszy nie polubiłam tej metody, skorzystałam więc z medium do transferów Stamperii. Co prawda, wyszło mi dopiero za 3 razem, ale mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że jest rewelacyjny i przede wszystkim dla początkujących!

Niko też oczywiście pozował :)




Kojarzycie ten wiersz? Ja uwielbiam! Szczególnie w wykonaniu Piotra Fronczewskiego. 
Pudełeczko zgłaszam do wyzwania -> "Polacy nie gęsi" i tym samym zapraszam do obejrzenia bloga Gosi.

9 komentarzy:

  1. oo ptaszki już zawitały...chyba idzie wiosna ;)
    co do transferów... unikam ich jak ognia... próbowałam już na specjalnym preparacie do transferów i na acetonie...i za każdym razem nie wychodzi.. :/ :( twój wierszyk wyszedł idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło, ptaszki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych wierszy z dzieciństwa ;) Ja do transferów podchodzę jak do jeża, metoda z acetonem nie podeszła mi głównie ze względów zapachowych... A pudełeczko fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko. Bardzo podoba mi się ten dół pudełka z mocnymi przetarciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko piękne, dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaświergoliło :) Bardzo pozytywne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuwima uwielbiam, a teraz tym bardziej :) Cudowne pudełeczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Transferowanie zawsze będzie nieprzewidywalne:) Raz Ci wychodzi a następnym razem robisz tak samo a tu same niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pudełeczko ☺ Śliczne😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...