sobota, 4 kwietnia 2015

#33 Skrzyneczka w niebieskie hortensje


Witam wszystkich odwiedzających :) Po pierwsze: niczym dzisiaj nie zaskoczę - jajek wielkanocnych nie robiłam, a serwetka w hortensje jest wszystkim znana. Są dwie opcje serwetek: (oczywiście ze sklepu Craftroom):


Co jest dla mnie szczególnego w tej pracy? Rozmiar - większy zawsze wiąże się z tym, że trzeba dłużej czekać na efekty. Przegródki - żeby można je wyjmować i wkładać, bez "większych" trudności, musiałam porządnie wyszlifować brzegi granatowych ścianek oraz rowki.
Zauważcie, że rowki na przegródki są też w pokrywie, przez to pudełko zamyka się porządnie i wywrócone do góry nogami nie otworzy się.


Poza tym, bardzo ważna jest dla mnie wycinanka - przykleiłam na nią serwetkę, a potem odrywałam przy pomocy papieru ściernego i skalpela. Bardzo ważne jest przy używaniu skalpela, aby mieć pod ręką podkładkę samoregenerującą się, żeby nie pociąć podłoża (stołu, ręki?).



 Szczerze mówiąc, bardziej zwracam uwagę na kwiaty, od kiedy spędzam czas wolny z decu. Częściej mam też kwiaty w domu i dbam o nie regularnie. (!) A tutaj żywe hortensje:




Pracę zgłaszam do wyzwania na blogu Zuzy oraz zapraszam do spróbowania swoich sił, wystarczy tylko dekor lub wycinanka:

5 komentarzy:

  1. Śliczny wzór tych hortensji :) A naturalne hortensje uwielbiam, dla mnie to magiczne kwiaty!

    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wzór! :) podoba mi się bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! Super, że są wcięcia w wieczku :)
    Bardzo podoba mi się także różowa serwetka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...