piątek, 31 lipca 2015

#37 Pudełeczko z magicznym drzewem



Od maja do lipca to ponad 2 miesiące!  Ponad 2 miesiące nie pisałam i nie w sumie kiedy to zleciało (????). Teraz jestem przeprowadzona i nie mam Internetu i zastanawiam się jaka aplikacja jest najlepsza do blogowania dla Windowsa? Okej, w każdym razie będę częściej dodawać posty. A mam co pokazywać, bo zrobiłam w tym roku 2 skrzyneczki ślubne. Ale najpierw zapraszam do obejrzenia pudełeczka dla Zosi
z motywem magicznego drzewa. W środku dosyć osobista dedykacja (ocenzurowana) oraz (również ocenzurowana) metryczka. Enjoy!





5 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko! miło znów pooglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie więcej 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie!!zapraszam również do mnie na wycieczkowe candy!!Pozdrawiam...
    http://makedeccor.blogspot.com/2015/08/przystanek-nr-5-muszyna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełeczko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym blogowaniem chyba już tak jest, że czas zlatuje nie wiadomo kiedy :D
    Pudełeczko jest piękne i co najważniejsze- będzie piękną pamiątka w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...