wtorek, 15 grudnia 2015

#52 Bombeczka z sówkami


Macie już dosyć bombeczek? Bo ja się już nieźle rozkręciłam :)

Te sowy każdy przecież zna, kto z Was nie miał w ręku takiej serwetki? Hit każdej decoupage'owej zimy. Oczywiście koniecznie w połączeniu
z pastą śniegową, najlepiej domowej roboty.

A ozdobne listeczki wykonałam przy użyciu pasty strukturalnej, farby, szablonu i szpachelki. Szczerze mówiąc.... nie lubię tego sposobu na upiększanie swoich prac, zwłaszcza jeśli te prace są okrągłe!


Bombeczka to też zawieszka, więc zgłaszam ją na wyzwanie u Zuzy:


10 komentarzy:

  1. Raz próbowałam i wiem jakie to ciężkie - podziwiam ;) Bombka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombka! Sowy są świetne! (przyznam się, że ja nie znam tej serwetki ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj kochana:)
    widze że u ciebie juz bardzo swiatecznie
    powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bombeczka, a sówki oczywiście genialne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!:) Fajne te sówki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka jest wielką fanek sówek - bombka pewnie przypadłaby jej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowy na choince, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, a u mnie właśnie dzisiaj na bloga zawitały te sowy! xD No ale czyż nie są urocze? :D Ale reliefy na bombce to hardcore, nie ogarniam jak udało Ci się to zrobić, ale szacuneczek! ;) Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...