niedziela, 14 lutego 2016

#61 Walentynkowe spotkanie mopsów


Widzicie co to jest? Bloczek ze stemplami :) Na walentynkowe spotkanie mopsików zaczęłam przygotowywać się wczoraj wieczorem. Okazało się, że nie mam już drewnianych serduszek, więc migiem zrobiłam tabliczkę z napisem i serduszkiem wykonanymi moją ulubioną ostatnio metodą - embossingiem na gorąco :)



Chyba troszkę za bardzo dociskałam serduszko, ale co tam, trening czyni mistrza :) Niko całą drogę niósł na pleckach prezencik dla swojej walentynki, a jak wpadł w zgraję mopsów, to wszystkie obwąchiwały go po pleckach :)


I jeszcze fotka ze spotkania. To jest jakaś 3/10 część uczestników. Było świetnie!!

A Wy jak spędziliście walentynki? :)

2 komentarze:

  1. Pieczątki są super :) A takie spotkania piesków fajna sprawa ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie psiaków bardzo fajne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...