środa, 11 maja 2016

#75 Świecznik Emotion Image


Jakiś czas temu poproszono mnie o zrobienie świecznika ze znakiem wodnym Emotion Image. Sprawa nie była łatwa do zrobienia, ponieważ jak sami widzicie, logo ma wąskie literki (pomijając spękania i przyklejanie sznurka). Na początku wymyśliłam, że sama stworzę szablon i wypełnię go pastą strukturalną, żeby napis był wypukły. Wydrukowałam więc napis na kartce technicznej, powycinałam literki przy użyciu skalpela i podkładki samoregenerującej się. Suma sumarum stwierdziłam, że kartka jakby nie było jest jednak miękka, więc naniosę literki ołówkiem, a potem po prostu pokryję je farbą. Praca była bardzo żmudna, wymagała dużego skupienia, dobrej lampy i lupy. Przy okazji pochwalę się, że mam dużą lupę którą zawiesza się rączką na szyji i opiera o klatkę piersiową, lupa zawieszona jest prosto przed twarzą,
a ręce mam wolne :) Bardzo polecam, czasem pojawia się w Lidlu!

 No i taki powstał efekt :)



Kilka fotek z procesu tworzenia napisu. Z tyłu powycinane literki :)



A co oznacza EMOTION IMAGE? Jest to znak firmowy fotografa Marcina Tumasza. Robi wspaniałe zdjęcia, głównie taneczne,
a w ostatnim czasie do "Tańca z gwiazdami". Dzisiejsze fotografie również są jego autorstwa (oprócz dwóch ostatnich).
Zapraszam na stronę Marcina:



Świecznik zgłaszam do wyzwania u Zuzy:

9 komentarzy:

  1. Napracowałaś się ale jaki efekt! Świecznik wygląda bardzo, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och ileż się działo u Ciebie od mojej ostatniej wizyty...
    pracowita z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się ale projekt tego wymagał - super świecznik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne świeczniki ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczniki bardzo ciekawe i oryginalne :) Też robiłam podobne z kostek od palet, ale moje nie są takie...ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...