środa, 18 maja 2016

#76 Wiosenne candy


Pamiętajcie o Wiosennym Candy :)



Dla przypomnienia kilka zasad:

1. Aby zagrać w konkursie, daj mi znać w komentarzu pod poniższym postem, koniecznie napisz adres swojego bloga, chętnie do Ciebie zajrzę!
2. Jeśli nie posiadasz bloga, pozostaw w komentarzu swój adres e-mail.
3. Umieść na swoim blogu podlinkowany banerek do Wiosennego Candy.
4. Zabawa trwa do 31 maja 2016.
5. Nagrodą jest zrobiony przeze mnie chustecznik. Wysyłam go jedynie na terenie Polski! 
6. Jeśli spodobał Ci się mój blog, bardzo się ucieszę, gdy klikniesz w opcję obserwowania (po prawej stronie bloga, lecz nie jest to wymagane)
7. UWAGA! Zabawa trwa równoległe na facebooku DecuPUG, tak więc aby podwoić swoje losy polub mój FANPAGEudostępnij banerek dalej i pozostaw pod nim komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...