czwartek, 6 października 2016

#88 Miętowe pudełko ślubne


Myślałam nad oryginalnym drobiazgiem na ślub Agaty i Michała, taki "zamiast kwiatów". Oczywiście od  razu padło na decoupage
(chociaż bez serwetki). Herbaciarkę przemalowałam na miętowo-biały, a do tego dodałam ramkę i pierwsze litery imion na środku wieczka - miało być podobnie jak na zaproszeniu ślubnym. Brokat zmieszałam z lakierem i przemalowałam ostatnią warstwę. A pod spodem nie mogło zabraknąć embossingowego serduszka :)
Pudełeczko może być na herbatę, albo na pamiątki ślubne.




Jeśli podoba Wam się miętowe pudełeczko zapraszam do obejrzenia innych prac ślubnych:

 

6 komentarzy:

  1. eleganckie , ciekawy bnlot na zieleni, rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to pudełeczko. I ta intensywna mięta cudownie na nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko bardzo ładne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne to Twoje pudełeczko. Na pewno sie spodobało ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...